۶ پاسخ

سلام عزیزم تونستی سزارین رو اوکی کنی یا نه؟

۳۳۰۰بود

تاریخ زایمانتون رو کی زده؟منم این هفته باید برم سونو ببینم جوجه ام چقدر شده😍

۳بود .اول ۳۷

اول ۳۸ با وزن ۲۸۰۰ بدنیااومد

خوشحال شدم برات گفتم راحت شدی

خوشبحالت به دنیا اومد

سوال های مرتبط