۷ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم ۱۸۰۰ بود روز اول ۳۴ هفته رفتم ۲۳۰۰ بود

۲۸۰۰ این یکی هم ۳۲ هفته ۱۷۰۰

۳۱۰۰ به دنیا اومد

من چهارشنبه رفتم۲۸هقته و ۲روز
۱۶۰۰بود
فکنم تا بعد بیشترمیشه

ماله من تو 32هفته2کیلواو 49گرم بود به دنیا اومد 3کیلواو 100گرم بود

فکر کنم نرماله
مگه باید بیشتر باشه؟

کامنت منم ریپلای کن جوابارو ببینم

سوال های مرتبط

مامان داریان🧸💙 مامان داریان🧸💙 ۱ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان حلما🩷🎀 مامان حلما🩷🎀 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد