من ۳۲ هفته رفتم ۱۸۰۰ بود روز اول ۳۴ هفته رفتم ۲۳۰۰ بود
۲۸۰۰ این یکی هم ۳۲ هفته ۱۷۰۰
۳۱۰۰ به دنیا اومد
من چهارشنبه رفتم۲۸هقته و ۲روز
۱۶۰۰بود
فکنم تا بعد بیشترمیشه
ماله من تو 32هفته2کیلواو 49گرم بود به دنیا اومد 3کیلواو 100گرم بود
فکر کنم نرماله
مگه باید بیشتر باشه؟
کامنت منم ریپلای کن جوابارو ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.