من ولی جنینام با کیفیت نیس ، دیگه چاره ای هم ندارم ، ان شالله ماه بعد میرم واسه انتقال
من پنج شنبه میرم داروهای تخمک کشی شروع کنم
سلام عزیزم منم درراهش ام هنوزتخمک کشی نکردم دارو میخورم
ماه بعد امیدبه خدا انتقال دارم✌
همه تخمک هام بی کیفیت بودن
من ماه پیش تخمک کشی کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.