اسمه ایهان قشنگ تره یا کارن

۱۰ پاسخ

آیهان

آیهان

صدردصد ایهان😂

آیهان🙈من گزاشتم تمام اقوام همه گزاشتن ایهان

کارن .

کارن😍من کارم گذاشتم جاریم آیهان.ایهان هم خیلی قشنگه اگ دنبال اسم خاص تر و نرم و لطیف و شاعرانه واحساسی هستی ایهان ب معنی پادشاه ماه آرام و رویایی
اما کارن ساده و بین اللملی وخوش اوا وحس قدرت و اعتماد ب نفس .یکی از نام های کهن و اشراف زاده پسر کسری از فرماندهان دوره ساسانی.معنیش قهرمان اصیل ونجیب ایرانی.دلیر.شجاع.

سلیقه ایه...من کارن بیشتردوس دارم

کارن.

همه نظر بدین

کارن

سوال های مرتبط

مامان هلسا مامان هلسا ۱۱ ماهگی
مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی
مامان خرگوش من💖😍 مامان خرگوش من💖😍 ۱۱ ماهگی
مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی