کره بادوم و پسته میشه به پسرم ک ده ماهشه

۳ پاسخ

من کره که ندادم. بادام پوست کنده میدم حساسیت نداشت ولی پسته یک دونه کوبیدم دادم ، بقدری حساسیت نشون داد تمام بدنش قرمز شد و میخارید و گلوش ملتهب شد و نزدیک بود از شدت حساسیت خفه شه. سریع بردم بیمارستان آمپول زدن ، شش ساعت بعد علایم قرمزی و خارش رفت.بجز بادم، مغزها حساسیت زا هستن. تازه پسرم هشت ماهش تموم شده بود. خیلی احتیاط کن ، به لبش یه ذره بزن، اگه قرمز نشد یا نخارید، خیلی کم بده.

مغزیجات حساسیت میده خیلی مراقب باشید

کره بادوم نه
پسته اره

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۲ ماهگی