خانمها کی ساک بیمارستان رو میبندین؟

۲۱ پاسخ

از هفته ۳۷

منکه هنوز چیزی براش نخریدم ک بخام ساک ببندم😅

من دو روز قبل بستم😅😅

من میرم بیمارستان اکبرآبادی

آره بچه اولمه

کدوم بیمارستان میری برای مراقبت من میرم بیمارستان اکبرآبادی

الان برم بگم منو اختیاری سزارین کن دکتر میکنه چون من از زایمان طبیعی میترسم بخدا استرس دارم

من 28هفته بودم بستم 🤦🏻‍♀️🤣🤣🤣

خودت اختیاری سزارین کردی

خودت اختیاری کردی

وقتی که تاریخ زایمانت رو میفهمی من بستم

من هنوز لباساشو نشستم😃

من هفته قبل بستم ولی وسایل خودم هنوز اماده نیس🤣

دکتر نامه داده گفته کی بیا بخواب

یعنی برم میده آره

اگه من ۳۴ هفته برم دکتر بهم نامه سزارین میده

منم ۳۴ هفته بستم

من تقریبا یه هفته ای هست ک بستم

۳۷هفته بستم

وقتی مشخص شد کی میخوای زایمان کنی

من از ۳۴ هفته بستم

سوال های مرتبط

مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی