مامانا شما کی ساک بیمارستان رو میبندین؟

۱۲ پاسخ

۳۴ /35هفته دیگه باید ببندی اماده باشه

منم بسته ام میترسم زود زایمان کنم

من از الان بستم 😑😄

من هروقت ساک بگیرم😢😅😅

من انشاالله هفته دیگه میبندم😍🫠🥰

زوده اخه من لباسارووهم نشستم😫

الان هفته خوبیه دیگه کم کم ببند

من دیروز بستم
ولی مامانم گفت باز کن چونکه ما اعتقاد داریم اینجوری بچه دیر تر دنیا میاد🥴

حتما ی بالشت و پتو مسافرتی هم بردار برای خودت نیاز میشه بزار توماشین بمونه

من هنوز سیسمونی مو نخریدم ساک‌چی ببندم😂😂

مو امروز بستم ولی هنو کامل نکردم

من بستم شما ببند الان خوبه

سوال های مرتبط

مامان رویای من💚💚💚 مامان رویای من💚💚💚 روزهای ابتدایی تولد