من اخر هشت ماهگی میبندم
و منی که هنوز چیزی نخریدم اتاق بچه رو هم نچیدم 🤦
من هنوز هیچی نخریدم
چه وسایلی باید بزاریم تو ساک لیست دارین؟
من بستم گلم چند روزه اخه سابقه زایمان زودرس دارم و هم چند وقته دلدرد و کمر درد پریودی دارم
من هم هفته توام 33هفتگی لباساشو میشورم وفرداش جمع میکنم که فقط ساک خودم بمونه .
من هنوز هیچی نخریدم شما میخوای ساک ببندی🙃
مامانم دیروز از شهرستان اومدن رفتیم لباس و سرویس خواب و ست کیف و کریر و مای بیبی گرفتیم فعلا برای احتیاط دیگه هیچی نخریدیم سرویس چوب باقی وسایل مونده هنوز
من ۳۶ ۳۷ حس میکنم زود ببندم زودم زایمان میکنم
منم همون نصفه خریدم نبستم هیچی
من خریدام نصفه نیمه ان شوهرمم بیخیااال،حتی ساکشونخریدم هنوز😕
خیلی زوده من هنوز نبستم ۳۷ هفته میبندم
من هفته پیش بستم
اگه همه چیزت آماده هست ببند
برا من آماده نبود
ببند گلم هیچی خبر نمیکنه
از رو رتحتی کارات کن
تازه خودتم که هستی
ساک خوشگل خودتم ببند من هفته هااحر دنبال کارای ارایشگری خودم بودم بیکنی رو اپیلاسیون ارایشگاه
،موها رنگ خودم زدم
کارا خونه
فریزر
خوراکی های مقوی برا خودت جانم
خیلی کار هست ببند
الان نبین کاری نداری
بذار بیاد اصلا وقت سر خاروندن نداری
من هنوز هیچ نخریدم 😭
۳۴هفته
من خرچی لباس نوزادی میخرم میزارم ت ساکش تو این وضعیت مملکت ک معلوم نیست چی میشه
از ۳۰ ببند
چون الان انقد دوستای من
۳۵ زایمان کردن ۳۵ هفته بستن دیره😅
من هم هفته تو بستم آماده گذاشتم
بعد۳۵ هفته
هفته ۳۵ به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.