پسرم ادارش زیاده عب نداره ؟

۴ پاسخ

یعنی خوب می خورا رشدش خوبه عالیه

از منم زیاده همیجو پوشک پر میکنه😁

خوبه اتفاقا

نه عزیزم خیلی هم خوب خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دردونم❤️ مامان دردونم❤️ ۱۵ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی