لرز دارم ضعف گرسنگی خیلی زیاد طبیعیه؟
فعلا دکتر نمیتونم برم

۳ پاسخ

اره طبیعیه منم اوایل کلافه میشدم ولی بعد ویار گرفتم اشتهام کم شد

موقع خواب چند بار بلند میشم حتی یه دونه بیسکویت باید بخورم

فولیک اسید میخوری؟

سوال های مرتبط