۲ پاسخ

قطره نیستاتین بده از داروخونه بگیر ، دکتر ببری هم همینو میده
اگ اگ اگ با این بعد ۳ روز خوب نشد ببرش دکتر ی کپسول میده که نصفش با ی قاشق شیرت قاطی کنی بدی بخوره درجا خوب میشه

احتمالا برفک زده باید ببری دکتر داروبده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۶ ماهگی
مامان سوران 💜 مامان سوران 💜 ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی