بچه ها تو رو خدا جواب بدین نی نی جنسیتش چیه سالمه؟؟

تصویر
۱۷ پاسخ

خوبه جوابت گلم مشکلی نداره

ان تی رفتی گلم؟یا تعیین جنسیت ؟
دختره بقیشو نمیدونم بزا بزنم گوگل بهت میگم

من ترجمشو زدم چت جی بی تی گفت سالمه جنین هم دختره

دختره عزیزم مبارکه

از کجا؟

بچه ها مطمین هستین دختره؟

دخمل نازه بسلامتی خداروشکر خوبه

این چ ازمایشی؟

آره خدارو شکر همش نرماله
جنسیتشم نوشته دختره

جوابت خوبه عزیزم جنسیت هم دختر

نتیجه کلی این گزارش کاملاً طبیعی و کم‌خطر است ✅

به زبان ساده:
• هیچ نشانه‌ای از ناهنجاری‌های کروموزومی اصلی (تریزومی‌های ۱۳، ۱۸ و ۲۱) دیده نشده است.
• کروموزوم‌های جنسی طبیعی هستند (XX → یعنی جنین دختر است).
• درصد DNA جنینی کافی (۱۲٫۱۹٪) است و نتیجه از نظر فنی معتبر است.
• در مجموع، هیچ موردی از سندرم داون (تریزومی ۲۱)، ادوارد (تریزومی ۱۸) یا پاتو (تریزومی ۱۳) مشاهده نشده است.

🔹 نتیجه نهایی:

تست NIPT طبیعی است و نشان‌دهنده‌ی بارداری با ریسک پایین از نظر ناهنجاری‌های کروموزومی می‌باشد.
جنسیت جنین: دخت

بچه ها اینم یه بلگه دیگه

تصویر

دختره عزیزم

وای وای وایدکبنقم۲م

دختره
بقیشونمیدونم

دخترههههه

وااای

سوال های مرتبط

مامان آبتین❤️آیلین مامان آبتین❤️آیلین ۳ ماهگی
مامان دلانا (❤️ مادر) مامان دلانا (❤️ مادر) ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوممد🫀💋 مامان جوجوممد🫀💋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حسن مامان حسن روزهای ابتدایی تولد
مامان ایران من🫂 مامان ایران من🫂 ۷ ماهگی
مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۲ ماهگی