۱۰ پاسخ

به بدبختی 🤣

دخترمن عادت کرده باید تو بغلمون توخونه راه بریم بخابه

هیچی تا خودش نخابه خودمو جر بدم نمیخابه

تو نوزادی فقط گهواره یا همون نَنو جوابه +پستونک😁

رو پاااا قوزک پام میشکنه تا بخابه 😂

بچه من بد خواب نبود اما امروز خیلی اذیته شکمش مثل بادکنک شد دستشویی هم نکرد نمیدونم بخاطر اینکه دیشب از دیشب دو وعده شیر خشک بهش دادم یا چیز دیگه اس رژیم غذایی هم رعایت میکنم

بغل، پستونک، وایت نویز

به سختی با تلاش مکرر

هیچی تا صبح بیدار میمونیم تا خوابشون ببره😩😂

گهواره مادر دوم بچع🥹😂اقد هول میدیم تاگیج میشه میخابه

سوال های مرتبط