۶ پاسخ

مال منم بعد از 5 روز مصرف لتروزول ضخامت آندومترم 13 بود.دکتر گفت اگه حامله نشدم باید پیگیرش شم.

ضخامت نرمال بین ۶ تا ۸ هست در صورت بارداری ضخامت بالا میره ولی در غیر بارداری ضخامت بالا بره ینی مشکلی هست

چند سیکلت هست؟

۱۲ خیلیه ک دختر اگه از پریودت گذشته و این ضخامت رو داره ینی بارداری ولی اگه نه پریودت نگذشته ینی ضخامت رحم داری باید درمان بشی

اگر توی فاز لوتئال بودی اوکیه👍🏼

واسه من 11 بود دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هجدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته شانزدهم بارداری