برای شروع پستونک سنسیتیو بخرم یا ارتودنسی؟

۲ پاسخ

من ارتودنسی گرفتم ولی بعدش فهمیدم باید اوایلش بادومی باشه از 6 ماه به بعد ارتودنسی

۶ ماهگی ب بعد ازتودنسی استفاده میکنن معمولا

سوال های مرتبط

مامان آراد و تودلی مامان آراد و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری