۳ پاسخ

والا من آزمایش اولیه بارداری دادم قندم ناشتا ۱۰۳ بود الان دیگه میترسم برم آزمایش گلوکز بدم🥴🥴🥴

ناشتا بالاتر 93
دوساعته بالاتر 140

چنده؟

سوال های مرتبط

مامان نفسی🩷🩷 مامان نفسی🩷🩷 هفته چهلم بارداری
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد