۱۴ پاسخ

مامان نورا و امیر علی کدوم بیمارستان سزارین کردی؟!راضی بودی؟!

۳۸ب بالا

من اول37هفته دخترم وسزکردم
اینم گفتن 37هفته ودوروزبرم

بعد ۳۸

خانما از سزارین راضی بودین؟!

ب من 38هفته و 4روز نوبت زایمان داده

ب من 38هفته و یک روز فعلا تاریخ داده

من ۳۸ هفته و دو روز هر سه تا متخصصی که رفتم پیشش برام نوبت زدن

باشه گلم ممنون،و ایشالا که قدمش برات پر برکت باشه

۳۹هفته

۳۸ هفته به بعد

۳۸ هفته

سلام ۳۸ ب بالا

سلام ۳۸ هفته و چندروز

سوال های مرتبط

مامان 🩷 حلیا 🩷 مامان 🩷 حلیا 🩷 ۲ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی