۱۱ پاسخ

نه نمیره

مال من پسرم ۳۶هفتع دنیا اومد دستگاه نرف خداروشکر باهم مرخص شدیم
آمپول ریه زدع بودم تو دوران بارداری

پسر‌من نرفت

بستگی به وزن و حال بچه داره ،پسر من رفتم تو دستگاه چون آخرین سونو حرکاتش کم بود و اورژانسی سزارین شدم و وزنش کم بود و قندش پایین بود
ان شاءالله برای شما خیر هست

بستگی به وزنش داره عزیزم وزنش خوب باشه نمیره

بستگی به شرایط بچه داره عزیزم

از۳۵ ب بالانمیره مگه اینکه وزن بچه خیلی پایین باشه و مشکل داشته باشه

بستگی داره عزیزم. من خواهرم بچه ۳۳هفته دنیااورد نرفت دستگاه اما بچه ۳۵هفته اش رفت

نه پسر من نرفت

ن نمیره کامله من ۳۶ هفته زایمان کردم دستگاه نرفت

بستگی داره بچه دوست من نرفت دستگاه

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی