۵ پاسخ

من ک دوماهه درگیرشم یعنی قشنگ سرویس شدم کل سینم زخم زخم شده دکتر رفتم پمادم داد فایده نداره فک کنم شیر داره میاد تو سینه بخاطر اونه

وسط سینم برمنم خیلی میخاره کلافه ام

برا منم میخاره

میخاد ترک شه

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی