۸ پاسخ

دوهفته دیگه حس میکنی

من قدامی بودم از ۲۴ هفته حس میکردم

منم هیچ حس نمیکنم قدامیه

من حس میکنم ماشاالله پسر شلوغیه🥹😍

منم ک خلفی هستم هنوذ حرکتاشوحس نمیکنم

هنوز زوده
من جدیدا حس میکنم تو این هفته

منم قدامی ام از 16 هفته حسش کردم البته بارداری دوممه

من از ۲۱ هفته شروع شد قدامی بودم

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لوبیای سحرآمیز💙 مامان لوبیای سحرآمیز💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری