منم خلفی هستم هنوز حرکت نکرده 😄😄
منم قدامیه تازه سه شبه حس میکنم
منم قدامی ام از ۲۱ شروع کرد آروم مثل نبض زدن ۲۳ ۲۴ مثل حباب میترکه بعد دیگه الان تکون میخوره البته فقد لگد میزنه 😊
بله تا ۲۴ هفته جا داری
من دقیق ۲۱هفتم کامل شد بعد فهمیدم
اره بابا طبیعی مخصوصا ک مامان اولی باشی
من قدامی ولی حسش میکنم ولی خیلی کم یه روز حسش نکنم خیلی نگرانم میشم
من با دوقلویی ۲۱ و ۳ روز فهمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.