مامانا من جفتم قدامی و هنوز حرکات جنین رو حس نمیکنم طبیعی؟

۸ پاسخ

منم خلفی هستم هنوز حرکت نکرده 😄😄

منم قدامیه تازه سه شبه حس میکنم

منم قدامی ام از ۲۱ شروع کرد آروم مثل نبض زدن ۲۳ ۲۴ مثل حباب میترکه بعد دیگه الان تکون میخوره البته فقد لگد میزنه 😊

بله تا ۲۴ هفته جا داری

من دقیق ۲۱هفتم کامل شد بعد فهمیدم

اره بابا طبیعی مخصوصا ک مامان اولی باشی

من قدامی ولی حسش میکنم ولی خیلی کم یه روز حسش نکنم خیلی نگرانم میشم

من با دوقلویی ۲۱ و ۳ روز فهمیدم

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان هفته بیست‌وششم بارداری