۱۵ پاسخ

منم حس نمیکنم هنوز هیچی😕

من خیلی کم حس کردم وقتی غذا میخورم تکون میخوره

منم🥺

طبیعی گلم من ار 23 ب بعد حس کردم هنوزم خیلی شدید نیس دکترم گفت 28 ب بعد بیشتر میشع

من تازه یکم حس میکنم خیلی کم

دو هفته دیگه جا داری

منم...

من نبض و لرزش حس کردم

منم جفتم قدامی صبح که از خواب بیدار شدم واسه اولین بار حرکاتش حس کردم ولی سمت چپ دراز کشیدم قشنگ حس کردم بچم رو
صبح قبل دستشویی یه چیز شیرین بخور بیفت سمت چپ حس میکنی

قدامی از ۱۹ به بعد کم کم حس می‌کنی
چون جفت جلو بچه هست دیر تر حس می‌کنی نی نی بزرگتر بشه ک ضربات قوی تری بزنه ک حس کنی

قدامی دیرتر مشخص میشه

من فوندال جفتم چندروزه لرزشش و نبض حس میکنم میترسم نمدونم چرا تو شکمم یجوری لرزید ترسیدم انشالله زودی میفهمی

من با این حال که یکیش خلفی هنوز حس نکردم

از هفته ۲۱ ب بعد

منم هنوز حس نکردم ☹️

سوال های مرتبط

مامان لوبیای سحرآمیز💙 مامان لوبیای سحرآمیز💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد