جفتم قدامی چرا هنوز حرکت های بچه رو حس نمیکنم

۱۱ پاسخ

چون جفت قدامی‌رو دیر تر حس میشع

از۲۲حس میکنی

من قدامی بود ۱۳ هفته حسش کردم البته بچه دوممه

عزیزم از هفته ۲۰ تا ۲۱ احساس میکنی

من از ۱۵هفته حسش میکنم الان یه هفتس ک خیلی تکون میخوره جفتم خلفی

جفت قدامی همینه دیگه دیرتر متوجه میشی ،منم قدامی هستم دیروز در حد چند ثانیه یه نبض حس کردم حالا نمیدونم نی نی بود یا نه

دیر نشده طبیعیه

انشالله همین روزا حس میکنی.برای اینکه نگران نشی میتونی بری بهداشت صدای قلبش بشنوی

منم جفتم قدامی بود از ۲۱هفته به بعد حس کردم

من۲٠ هفته فهمیدم
یدونه حباب ترکید تو شکمم

اولین بچه دیرتر حس میکنی من ۲۱ حس کردم

سوال های مرتبط

مامان لوبیای سحرآمیز💙 مامان لوبیای سحرآمیز💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری