۴ پاسخ

اگه ابکی مثل شیر رنگش طبیعیه تا اخر بارداری همراهته اما اگ ابکی مثل ابه و بی رنگ خطرناکه

اره منم بودم فک کردم عفونت گرفتم که بعد چند روز خوب شد
برای من ترشح تیکه تیکه ریز بود

سرکلاژ یعنی چتور

آره عزیزم
تا یک هفته طبیعیه اگه ادامه دار شد برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی