۴ پاسخ

همون ۱۹ ام هم ببری اشکالی نداره

۱۸ ماهگی نیاز به تاخیر نداره

دیر ام بشه اشکال نداره

همون ۱۶ بزن براش . البته دیرتر هم ببری اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان مسیحا و سدره✨👨‍👩‍👧‍👦 مامان مسیحا و سدره✨👨‍👩‍👧‍👦 ۱ سالگی