مامانا اگه بچه بالا بیاره از شیرخشک یعنی؟

۱ پاسخ

یعنی زیاد خورده

سوال های مرتبط

مامان 😍دخترکم😍 مامان 😍دخترکم😍 ۱۰ ماهگی