مامانا واکسن یک سالگی راحته یاسخت

۶ پاسخ

راحته

هر چقدر گفتن اسون ولی بدترین بود

واسه پسرمن سخت بود تب کرد به سرفه افتاد خواب شبش بهم ریخت اشتهاش کم شد 😥

راحتتتت

راحتتت ترین واکسن دختر من حتی لنگ هم نزد فقط موقع زده یه دو دقه گریه کرد

راحت دخترم اصلا اذیت نشد گريه نکرد

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان برسام مامان برسام ۱۸ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی