۶ پاسخ

اره راحت بود من ک زدم اذیت نشد تب هم نکرد خداروشکر

یک سالگی. خیلی راحته نه تب داره نه درد
بعدشم چرا نزنی. کل کشورهای اروپایی میزنن. بعد ایران مد شده میگن نمیخوام بزنم.
الان نزنی. بعدا دوباره مجبوری بزنی بالاخره فردا روز خواست بره مدرسه اول کارت بهداشتشو نگاه میکنن بعد سربازی بعد موقع ازدواج

زدی؟

خیلییییی فقط موقع زدن گریه میکنن😖

بله راحت ترین واکسنه نه درد داره ن تب نداره هیچی

سلامتی بچت مهم نیست ؟؟؟

سوال های مرتبط