۵ پاسخ

وای استرس واکسن یک‌سالگی منو گرفت😥😥

ن از همه واکسنا سبک تره هیچ دردی تبی نداره

یدونه واکسن از رو پا نه تب داره نه اذیتی هیچی

قبلا یکی به دست بود فقط ولی الان پاهم اضافه شده دست سبکه اما پا یکمی درد داره ویه کوچولو تب میکنه

نه از واکسنای قبلی سبک تره و بدون استامینوفن دخترمن حتی موقعه زدنش گریه هم نکرد

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۲ سالگی