من دیروز زدم خداروشکر خوب بود
از قبلیا یکم بهتره
ن اصلا
برای پسر من خیلی سخت بود تب بیحالی شدید بی اشتهایی اسهال سخت ترین واکسن بود
راحت ترینه.
راحت ترین واکسن یک سالگی
خیلی خیلی راااحته
نه اصلا
راحت ترین واکسن همین یک سالگیه
راحت ترین بود بدون تب و اذیت 😊 بهداشت گفت سبکه واکسنش، ولی۱۸ماهگیش سنگینه
خیلی راحت بود
یکسالگی که پسرم نتونست راه بره تاچند روز برامن که خییییلی سخت بود
راحت ترین
نه اصلا
نه از واکسنای قبلی خیلی راحتتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.