واکسن یک سالگی سخته مامانا؟؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

من دیروز زدم خداروشکر خوب بود
از قبلیا یکم بهتره

ن اصلا

برای پسر من خیلی سخت بود تب بیحالی شدید بی اشتهایی اسهال سخت ترین واکسن بود

راحت ترینه.

راحت ترین واکسن یک سالگی

خیلی خیلی راااحته

نه اصلا

راحت ترین واکسن همین یک سالگیه

راحت ترین بود بدون تب و اذیت 😊 بهداشت گفت سبکه واکسنش، ولی۱۸ماهگیش سنگینه

خیلی راحت بود

یکسالگی که پسرم نتونست راه بره تاچند روز برامن که خییییلی سخت بود

راحت ترین

نه اصلا

نه از واکسنای قبلی خیلی راحت‌تر بود

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۲ سالگی
مامان Elina Janam🩷🫀 مامان Elina Janam🩷🫀 ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی