سلام مامانا واکسن یک سالگی خیلی سخته؟

۶ پاسخ

انگار واکسن تزدی من حتی استامینوفن هم ندادم بهش

نه عزیزم خیلی اسونه

وای نه اصلا هیچ واکسنی به اندازه این سبک نیست اصلا انگار واکسن نزدی نه کمپرس میخاد ن نیازه استامینوفن بدی

نه راحته دختر منم ساعت ۸ بردم زدن به دست میزنن یه دونه هست وتب اینا نداره البته گفت بازم چک کن کم پیش میاد گرم باشه بدنش استا بده
سرخکه

ن اسونه عوضش 18ماهگی سخته

دختر من که کل خوابش بهم ریخته. شب تا صبح ۲۰بار گریه میکنه درصورتی که اصلا اینجوری نبود قبلا ☹️ اتفاقا الان اومدم تاپیک بزنم که همه بچه ها همینن

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی