سلام مامانا عزیز واکسن یک سالگی سخته؟

۶ پاسخ

خیلی واکسن راحتی بود کاش همه واکسنا اینجوری بودن حتی استامینوفن هم ندادم

نه خیلی خوبه
من یکشنبه زدم هیچی نداره اومدم خونه عصرش یادم رفته بود واکسن زدیم 🤣

نه اصلا

دختر من اصلا استامین فن ندادم

نه اصلا راحت ترین

نه اصلا تبم نداره

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان Elina Janam🩷🫀 مامان Elina Janam🩷🫀 ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی