سلام دوستان واکسن یک سالگی سخته؟

۶ پاسخ

سلام ن اصلا فقط اولش ی کم گریه می‌کنه همین حتی نیاز به قطره و کمپرس سرد و گرمم نداره

ن ب هیچ وجه ،اصلااااا

سلام نه عزیزم فقط لحظه زدنش سخته

نه عزیزم راحته

سلام نگران نباشید اصلا حتی تب هم نداره

نه عزیزم فقط اولش کمی گریه کرد انشاالله برای لیانا کوچولو هم سبک میگذره

سوال های مرتبط

مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۲ سالگی
مامان Elina Janam🩷🫀 مامان Elina Janam🩷🫀 ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان فاطمه نورام🧿 مامان فاطمه نورام🧿 ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی