۹ پاسخ

برای بچه منکه نسبت ب قبلیا راحت تر بود و فقط ی نصف روز تب کرد ولیخب درکل بستگی به بدن بچه داره نمیشه مقایسه کرد .یکی ب پا یکی هم ب دست میزنن

خیلی راحته

من حالابچم شیرنمیخوره خیلی غصه میخورم

سلام
به نظرم هر بچه ای یه جوره
واسه دختر من راحت نبود خیلی تا دو روز تب داشت
واسه خیلی از بچه ها هم عالیه و سبک

بنظرم سبك ترين واكسن

واکسنش خوبه اذیت نمیشن ، یکی دست و یکی پا

یکی بیشتر نیست تو بازوش میزنن خیلی سبکه

پسر من ۲،۴،۶ بی نهایت سخت بود،تب و لرز شدید،ولی یکسالگی رااااااحت بود

آسون ترین واکسن هست یکی توی دست میزنن

سوال های مرتبط

مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۲ سالگی
مامان Elina Janam🩷🫀 مامان Elina Janam🩷🫀 ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی