برای بچه منکه نسبت ب قبلیا راحت تر بود و فقط ی نصف روز تب کرد ولیخب درکل بستگی به بدن بچه داره نمیشه مقایسه کرد .یکی ب پا یکی هم ب دست میزنن
خیلی راحته
من حالابچم شیرنمیخوره خیلی غصه میخورم
سلام
به نظرم هر بچه ای یه جوره
واسه دختر من راحت نبود خیلی تا دو روز تب داشت
واسه خیلی از بچه ها هم عالیه و سبک
بنظرم سبك ترين واكسن
واکسنش خوبه اذیت نمیشن ، یکی دست و یکی پا
یکی بیشتر نیست تو بازوش میزنن خیلی سبکه
پسر من ۲،۴،۶ بی نهایت سخت بود،تب و لرز شدید،ولی یکسالگی رااااااحت بود
آسون ترین واکسن هست یکی توی دست میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.