سلام خانمها واکسن یک سالگی سخته

۷ پاسخ

پسر من اصلا تب هم نکرد

نه اصلااااا خیلیییی راحت

میگن راحته ولی دختر من تب کرد...

ن گلم اصن فقط هر چهار ساعت ب اندازه ک متناسب با وزنش باشه استا بده ک تب نکنه

برای دخترم ک آسون بود، تب هم نکرد

ن اصلا

گمون نکنم

سوال های مرتبط

مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۲ سالگی
مامان Elina Janam🩷🫀 مامان Elina Janam🩷🫀 ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان فاطمه نورام🧿 مامان فاطمه نورام🧿 ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی
مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی