سلام واکسن یک سالگی،سخته میشه راهنمایی کنید

۸ پاسخ

راحت ترین واکسن ک اصلا درد و تب نداره

خیلی واکسن راحتیه، فقط درد زمان تزریقشه و تمام نه تب و نه درد

نه بابا ضعیفه اصلا رو بچه تاثیری نداره

اصلا حالیشون نمیشه که زدن یا نزدن کاش همه واکسن ها مثل یکسالگی بود

قربونت برم انشالله ممنون ک جواب دادین

خیلی راحته عزیزم نگران نباش

خداازدهنت بشنوه 🥹انشالا فردا گف ببرم

من هنوز نزدم ولی از هر کی پرسیدم میگه خیلی راحته انگار اصلا واکسن نزدی

سوال های مرتبط

مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۲ سالگی
مامان Elina Janam🩷🫀 مامان Elina Janam🩷🫀 ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی