۳ پاسخ

خیلی راحته فقط لحظه واکسن گریه بیشتر بود چون بیشتر میفهمن

خیلی راحته

خیلییییی راحته فقط همون لحظه گریه میکنن و تموم . اونم من برای اولین واکسن براش چیزی ک دوست داره تو گوشیم گذاشتم نفهمید فقط یکم غر زد ولی برای پارو گریه کرد . ولی دیگ نه بهونه داشت نه تب کرد نه درد داشت

سوال های مرتبط

مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان Elina Janam🩷🫀 مامان Elina Janam🩷🫀 ۲ سالگی