۴ پاسخ

منم اونجوری بودم رفتم سونو از کیسه آبم نبود عفونت داشتم کرم واژینال دادن یه هفته استفاده کردم خوب شدم

سرفه کن ببین دوباره میاد

دقیق نمیدونم ولی منم ترش ابکی ب رنگ سفید دارم میگن طبعیی

دقیقا مث آب از واژنت میاد بیرون ن چسبناکه ن ژله ای مث آب میمونه کیسه آب و بی اختیار خیس میشی

سوال های مرتبط