خانوما بتا دادین چقدر شد هزینه اش

۱۵ پاسخ

۲۰تومن

یا ب شوهرت بگو برات پول بزنه بگو میخام برم خرید

من با تکمیلی دادم رایگان

یجا 380دادم یه جا هم 470 ازاد بودن دوتاشون

۲۳۰

ممنون آزاد دادم ۴۱۰ تومن

من بیمارستان آزمایش دادم خیلی کم شد

۲۵۰تومن

برو بیمارستان ۳۰ تومن

با تامین اجتماعی۱۸۹

من بیمارستان ۳۰ تومن دادم😂😂

آزاد ۴۸۰

۳۵۰ت
من آزادم
بستگی به بیمه ات وشهرت داره عزیزم

با تامین اجتماعی

۲۳۰تومن

سوال های مرتبط

ماه بانو✨ ماه بانو✨ قصد بارداری