۱۲ پاسخ

خیلی خیلی مواظب باش خونه مادرت بمون

مگه نگفتی دهانه رحمت باز شده

برو دکتر واست پساری بزاره و استراحت مطلق شو

من تو ۳۰ هفته ۲۷ بود گفت باید استراحت کنی و شیاف بزنی
نگران نباش استراحت کنی هیچ مشکلی پیش نمیاد شیاف هم حتما بزن
یه چند هفته استراحت کن که هفتت بره بالا بعد اگه زایمانم کنی اشکالی نداره

برای من ۱۲🥺

اشتباه میگی

هیچ کاری نکن فقط استراحت کن

احتمالا باید سرکلاژ بشی

خب خودش چی گفت بهت
بنظرم کمه از روی سونو خودم میگم آخه من تو این هفته۳۰و خوردی بود

از دکترت بپرس.

باید استراحت مطلق باشی شیافم بذاری

مطمعنی۱۶؟

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی