۵ پاسخ

میتونه اینو بخوره یعنی؟ دندون داره؟

ممنون عزیزم🌸من از شروع ده ماهگی بهش ماکارونی میدم ولی سیب زمینیارو آب پز میکنم،گوشت هم تو آب میپزم یه خورده تفتش میدم،رب هم کم میزنم،مثل خودمون درست نمیکنم براش

از چند ماهگی مجازه ؟
نوش جونش 😍

نوش جوننن

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان رهام🫀🩵🎒 مامان رهام🫀🩵🎒 ۱۵ ماهگی
مامان Ana مامان Ana ۱ سالگی
مامان باران 🌧️🥹 مامان باران 🌧️🥹 ۱۲ ماهگی