۵ پاسخ

دوساعت اگر گریه کنه خیس باشه زودتر

5 ،6 ساعت
ولی اگه پی پی کنه زودتر

بستگی داره زود پر بشه یا دیر ولی دیگه ۵ ۶ ساعت یع بار حد معقولشه

چون هنوز کوچیکه پوستش حساسه نسوزه زود عوض میکنم

من دو سه ساعتی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو💖 مامان پرنسس کوچولو💖 ۹ ماهگی
مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نور خدا👶🏻🎁 مامان نور خدا👶🏻🎁 ۵ ماهگی
مامان 👧👶نی نی روشا مامان 👧👶نی نی روشا ۳ ماهگی