امروز صدای قلبشو واسه اولین بار شنیدم😭🥲😍

۱۲ پاسخ

حس خوبیه واقعا ...خدارو شکر

ب سلامتی قشنگم
هفته چندی؟

خداروشکر جانم

منم دعاکن...باردارباشم این ماه خستم

الهی شکر مبارکت باشه 😍

ای جانم خدا حفظش کنه♥️

مبارکه 😍😍

ایی جانم 😍🥹

ای جونم

ایییی جانم منم ۳ هفته پیش شنیدم فدا قلبش بشم🥹❤️

خداروشکر عزیزدلم

خیلی حس خوبیه🥹🫀✨

سوال های مرتبط

مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان راوین مامان راوین ۴ ماهگی