روز دوم تاخیر بی بی منفی

۷ پاسخ

بتا بده

عکسشو بزار امروز زدی

باید صبر کنی یک هفته بشه

دوروز تاخیر خیلی کمه

اصلا بی بی نزن
اگه پنج شش روز از موعدت گذشت آزمایش بدع

من دگه از بیبی متنفرم

هعیییی

سوال های مرتبط

مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی
سپيده سپيده قصد بارداری
رها رها قصد بارداری
مامان اینده 🫂 مامان اینده 🫂 قصد بارداری