شماهم وقتی نینی تکون میخوره دردتون میگیره🥺

۵ پاسخ

من به مثانه می نه خیلی درد میاد🥴

عالیه لدت میبرم

بله درد داره پس نداره 😅

منم خیلی دردم میگیره

ممکنه نفخ داشته باشی در اونصورت حرکاتش تیرکشنده میشه و درد داره

سوال های مرتبط

مامان کاوه و کارن مامان کاوه و کارن ۲ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و مصطفی و؟ مامان علی و مصطفی و؟ ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی