بهترین شیرخشک ازنظرشما برای وزن دهی چیه

۱۰ پاسخ

نان وزن خوبی میده ولی یبوست میاره
گیکوز اسهال میکنه
ببلاک سبکه وزن دهی خوبی هم داره
آپتامیل هم سبکه و نزدیک ب شیر مادر هست وزن دهی خوبی هم داره آپتامیل پرونترا هم چرب تره و پروبیوتیک داره واسه دل درد اینا بهتره
شنیدم ترو یتال هم وزن خوبی میده
من خودم آپتامیل میدم تا الان وزنش خوب بوده مشکلی هم نداشته و هضم راحتی داره و شبیح ب شیر مادر هست

نان قطعا

هر شیری که بچه بخوره و بهش بسازه
دونه نزنه اسهال نشه یبوست نشه بالا نیاره
حتی شیر رژیمی

تروویتال عالیه

اپتامیل و نان دادم اصلا تپل نشد

من آپتامیل پرونترا میدم راضیم

من گیگوز و ببلاک و ترویتال و بیمومیل دادم
برای بچه ی من بین اینا بیومیل بهتر بود

اپتامیل پرونوترا

نان چرب تره

نان خیلی وزن میده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی🧸🩵🕊️ مامان امیرعلی🧸🩵🕊️ ۱۲ ماهگی
مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی