سلام خانوما به نظرتون جنسیت نی نی من چیه؟

تصویر
۱۶ پاسخ

بنظرم پسره

پسرههه

مرسی از همه🌹

حس میکنم پسره

دختره اونایی میگین پسره چرا الکی میگید؟؟؟؟؟؟؟

دختره...از زاویه بدنش

بنظرم پسره
انشالله صحیح سالم

پسره

دختره قشنگ مسخصه

دخملیه

ببخشید از کجا میشه فهمید؟

پسرهههه

فک کنم پسرع

پسرعزیزم مبارک

دختر احتمالا نداد

چی حدس زد

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه طلایی✨🐣 مامان جوجه طلایی✨🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ساچلی و سِتین مامان ساچلی و سِتین روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و یزدان مامان شاهان و یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری