واکسن ۱۸ ماهگی رو هم زدیم خاله ها😘😘😘

۳ پاسخ

بسلامتی
منم هفته قبل زدم دخترمو
تا دیشب تب داشت 🥺🥺🥺

ب سلامتی .جوجه نازم..😘😘

خداروشکر
به سلامتی
ان شاالله به راحتی بگذره

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۵ سالگی
مامان ماه ثمین و پسری مامان ماه ثمین و پسری ۶ سالگی