۷ پاسخ

برای من که نامه داد گفت همون تاریخ ساعت ۷صبح بیمارستان باش

والامن سزارین اختیارم دوبارم معاینه شدم

نه اختیاری باشه

نه...دکترم فقط نامه نوشت که مشکل واژینیسموس و تنگی لگن دارم...اصلا معاینه نکرد

من که اصلا معاینه نشدم

نه معاینه لگنی مال زایمان طبیعی

ندیگه سز میری سر تاریخ میخابی بچه برمیدارن

سوال های مرتبط

مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی