۳ پاسخ

دختر منم تو بیمارستان همینجوری بالا اورد پرستار گفت بخاطر آبی ک تو معدش هسته و دیگ از اون روز اینجوری بالا نیاورده

پنیرکی نمیدونم ک شکلیه ولی انگار عین سرشیر دونه دونه داره

پنیریه استفراغش؟؟؟
کف برا رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۳ ماهگی
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی